divendres, 7 de setembre del 2007

L'INSTINT DE LA SEDUCCIÓ


Aquest llibre del Sebastià Serrano és com una mena de continuació de El regal de la comunicació.
Com en altres llibres seus parla de comunicació, gestos, mirades,... tot fent un viatge al llarg del temps des dels primers homínids fins l'actualitat i el futur més proper.
Durant tot el llibre se'ns parla de la seducció, marcant molt les diferències que hi ha entre homes i dones des d'aquells homínids fins els humans d'avui.
És un llibre que m'ha costat molt llegir malgrat no és especialment llarg. El tema és interessant però l'autor no em sembla que pugui comunicar bé la seva opinió. També sembla que es basa en teories científiques, les quals no són citades.
Crec que és un llibre divulgatiu per grans públics però malauradament fallit. Una llàstima.
La veritat em va agradar molt més el primer llibre que em vaig llegir d'ell: Signes, llengua i cultura.
Ah, el llibre val uns 14 € aproximadament.