dissabte, 10 de novembre del 2007

Leones por corderos


Comença a haver-hi pel·lícules nord-americanes que parlen de guerra. Aquesta "Leones por corderos" creua tres històries, la d'un professor universitari xerrant amb un alumne que ha deixat d'anar a les seves classes, la d'una veterana periodista que entrevista a un jove polític ambiciós i la de dos nois que estan a la guerra a l'Afganistan.
Robert Redford la dirigeix de meravella. De vegades sembla una mica lenta, però les seves pel·lícules ja acostumen a ser així. La veritat Redford m'interessa molt més com a director que com a actor. Té moltes coses a dir, i sembla que s'ha decidit a actuar, tot enfrontant-se a l'onada neo-con que hi ha al seu país.
Tom Cruise i Meryl Streep estan molt bé. Resumint, una películ·la que et fa pensar i no et deixa indiferent.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta sí que tenc ganes d'anar-la a veure. Pinta molt bé i la poses bé. Tom Cruise no em mata gaire (no sé si és que aquests darrers anys li he agafat una mica de mania amb això dels Beckham i que comenci a saltar per el sofà del programa de Oprah) però el demés s´n autèntics genis i Redford com a director val molt la pena!

Eloy ha dit...

Així és, Redford com a director val molt la pena. I si t'oblides del Cruise de fora les pantalles no és un mal actor. Fora, millor oblidar-lo.
Meryl Streep molt bé. Guanya amb els anys.

Ricard Masferrer ha dit...

A mi també m'agrada molt més el Redford director que el Redford actor. Em passa el mateix que amb el Clint Eastwood.

Eloy ha dit...

I amb el Woody Allen també em passa igual.