divendres, 8 de febrer del 2008

Arte y pico

Aquest és el premi Arte y pico. Na Caterina de No em diguis que és un somni m'ha nominat. O m'ha premiat, qui ho sap. Moltes gràcies per pensar en mi ;) .
El premi ha estat creat per Eseya.

Les regles del premi són les següents:

  • Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d’aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma.
  • Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l’enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
  • Cada premiat ha d’exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
  • Premiat i premiador han d’exhibir l’enllaç de Arte y pico per tal que tots sàpiguen l’origen d’aquest premi.
  • Exhibir aquestes regles.
  • S’han de nominar cinc blocs al premi, només… Bé, allà va! Aquest premi li atorgo a:

  • La veritat se'm fa molt difícil sempre aquest tipus de mem. Tots els que passeu a llegir i/o deixar comentaris mereixeu el premi. Per tant, pot agafar-lo qualsevol ;)
    Crec que així m'estalvio deixar-me a ningú, jejejeje.

    2 comentaris:

    Caterina Cortès ha dit...

    Premiat, premiat! El tens més que merescut. M'encanta el teu blog! ;)

    Eloy ha dit...

    Jo no escric amb tanta qualitat com d'altres ;)
    També m'encanta el teu i m'alegro que hagis tornat.