diumenge, 3 de febrer del 2008

Los crímenes de Oxford



La pel·lícula "Los crímenes de Oxford", de Álex de la Iglesia està basada en el llibre homònim de Guillermo Martínez.
Està interpretada per Elijah Wood, John Hurt i Leonor Watling.
La pel·lícula tracta d'uns crims a Oxford, relacionats amb una sèrie matemàtica que és la que ajuda a resoldre els assassinats.
El llibre em va agradar més que la pel·lícula, la qual cosa acostuma a ser habitual.
I què puc dir dels personatges? Meravellós Hurt, correcta Watling (per cert, Marlango acaba de treure disc), poc creïble Wood. Álex de la Iglesia ha perdut la frescura dels seus primers films, per passar a convertir-se en un cineasta per encàrrec. Llàstima!
Pots anar-la a veure, encara que no és cap meravella.


5 comentaris:

Unknown ha dit...

La pel·lícula, correcta. El protagonista jove, una mica insípid.

Caterina Cortès ha dit...

La veritat és que no m'he llegit el llibre i la pel·li tot i que hi ha gent que m'ha dit que s'esperava menys, no em fa ganes anar-la a veure. Les que sí que voldria mirar abans dels Oscar és "Juno" i "Expiación". Diuen que estan molt bé ;)

Eloy ha dit...

A mi Juno em fa por. L'altra potser si.

Jordi ha dit...

M'acabo de llegir el llibre i m'ha agradat bastant. Senzill i curt, però m'ha enganxat. No és la trama del segle, però val la pena endirsar-se en la trama.

Eloy ha dit...

Molt correcte, Jordi. I la pel·lícula és bastant fidel.