dimarts, 22 d’abril del 2008

Manhattan, de Woody Allen

Manhattan és una meravellosa pel·lícula de Woody Allen, que pertany a la seva trilogia romàntica sobre Nova York (Annie Hall i Hannah i les seves germanes en són les altres dues) on la ciutat agafa un gran protagonisme. Allen la va filmar en blanc i negre com a homenatge a la ciutat que tant s'estima.
Els altres protagonistes del film són el propi Woody Allen, Diane Keaton, Michael Murphy, Meryl Streep i Mariel Hemingway.
Ah! i meravellosa música de George Gershwin.
Si voleu saber més sobre Manhattan i Allen en general podeu anar al bloc de na Caterina.
;)

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

UNA MERAVELLA! No em cansaria mai de veure-la, com unes quantes més d'Allen.
Una obra mestra. Una obra d'art.

Eloy ha dit...

Així n'hi ha moltes d'Allen.

Anònim ha dit...

És una de les meves pel·lis preferides! M'encanta Allen i Manhattan que no sé quantes vegades ja l'hauré vista. I amb moltes ganes de veure "Vicky Cristina Barcelona", tot i que el títol no m'acaba de fer el pes...
Ah! Mil gràcies per la menció ;)
Una abraçada!

Eloy ha dit...

A mi també m'agrada molt Manhattan, en particular, i Allen en general. I també tinc ganes de veure la peli de les alteses reals ;)
I la menció és merescuda