dissabte, 28 de juny del 2008

El niño con el pijama de rayas

El niño con el pijama de rayas és una novel·la de John Boyne en el qual s'explica la història d'un nen berlinès que es veu obligat a traslladar-se a viure a un altre lloc perquè el seu pare ha d'anar a treballar.
A propòsit, no explico res del llibre, ja que faig cas del consell de l'autor de començar a llegir el llibre sense saber de què tracta. Només diré que al llarg del llibre hi ha un nen innocent pel qual van passant fets i fets davant dels seus ulls.
Diuen que el llibre és un llibre per nens, però a partir dels 13 anys. Evidentment, també pot ser per adults. El que jo penso és que és un llibre imprescindible. Totalment recomanable. Un llibre pot ser emocionant sense caure en la llàgrima fàcil.
L'edició en castellà està publicada per Salamandra i val 12,50 €. També la podem trobar en català publicada per Empúries i val 16 €.

7 comentaris:

Jordi ha dit...

Estic amb tú: molt bon llibre, imprescindible i recomanable!! I de molt fàcil lectura. Amb una tarda en tens prou.

Eloy ha dit...

Si, és molt fàcil de llegir, i el tema és molt bo.
A veure quan surt un nou llibre del Grisham...

Jordi ha dit...

Ostres sí, ja en tinc ganes!! Però he de dir que l'últim, el de "El proyecto Williamson" va defraudar-me una mica... Potser s'està agafant un any sabàtic aquest home... L'hauré de trucar!! jejeje

Anònim ha dit...

El tinc comprat i al munt de pendets ja fa temps però per una sèrie de circumstàncies no el vaig llegir quan volia i ara és un llibre del que ja he sentit a parlar tant, fins i tot el factor sorpresa de la novel·la ja me'l conec, i com a que se m'han llevat les ganes de llegir-lo. Cada vegada que ho intento em fa com mandra :(

Eloy ha dit...

Jordi: Potser està d'any sabàtic. I no tots els llibres són bons és clar.
Caterina: Una llàstima que ja no tinguis el factor sorpresa. De totes maneres es llegeix amb facilitat ;)

Jordi ha dit...

Ànim Caterian, que de ben segur que t'agradarà. Amb una tarda el tens llegit. Val la pena fer l'esforç!!

Jordi ha dit...

Que sàpigues que ja t'he votat. De tot cor, eh???