dissabte, 20 de març del 2010

En tierra hostil

En tierra hostil és un film que m'havia despertat certes expectatives, encara que tenia els meus dubtes, ja que no sóc un gran fan de les pel·lícules de guerra. Però vam decidir anar a veure-la.
Però l'experiència d'anar a l'Imperial a veure-la em va demostrar que la terra hostil no hi era a l'Iraq, sinó molt a prop més, a la meva ciutat.
Com es pot permetre que una pel·lícula per la qual has pagat una entrada que val 7 € s'interrompi 4 vegades en menys de mitja hora? Algunes de les interrupcions van ser petites, però una va semblar que s'havia cremat una part de la pel·lícula mentre l'estaven projectant.
Després de la tercera interrupció, va sorgir d'entre la bruma un dels treballadors del cinema que va dir que estaven tenint problemes tècnics. No ens hi havíem adonat!!!
El que més em va sorprendre és que en acabar la pel·lícula, cap dels responsables de les multisales va donar la cara per disculpar-se o explicar-se una mica. No hi costava gaire fer-ho i la gent que quedava al cinema potser ho hauria agraït (vaig comptar quatre que no es van quedar després de la segona i la tercera interrupcions).
En sortir del cinema vaig anar a demanar el full de reclamacions i em van dir que esperés a l'encarregada de les sales. La senyoreta va sortir i em va preguntar què em passava. En donar-li la meva resposta, va veure que estava emprenyat, va anar a buscar els fulls i me'ls va donar.
A més a més, tinc una altra queixa, per la qual cosa penso posar una altra reclamació. Des de fa mesos, els cinemes de Sabadell han estat oferint una targeta de fidelització, la Client Club. Doncs ahir no l'acceptaven a la guixeta. Vaig preguntar els motius i em van dir que la culpa era del sistema operatiu. I no podien haver-me fet un val, rebut o prendre nota del nº de la meva targeta per tal d'actualitzar-la? Doncs, tampoc. És molt més fàcil d0nar-li les culpes a la informàtica i ens quedem tan amples.
Per cert, avui la pàgina dels cinemes de Sabadell no funciona. Serà culpa del S.O., de la gran quantitat de queixes, llei de Murphy, destí o fatal casualitat? Seguirem sobre la pista...
Per cert, la peli ni fu ni fa. Molt millor, Green Zone, Distrito protegido, que la vaig veure el dia d'abans i em va agradar molt. Ah! I no la vaig veure a l'Imperial, sinó a l'Eix Macià (encara que totes dues multisales són propietat de la mateixa empresa).

2 comentaris:

Ricard ha dit...

Pensava que això ja no passava en aquest cines tan moderns d'ara. Ja no recordo la darrera vegada que em va passar. Hauria estat bé una disculpa en tota regla. Però clar com que són monopoli en el nostre poble. Si no vas als seus multisales et quedes sense cinema.

Eloy ha dit...

Doncs, si. Jo feia molt molt de temps que no em trobava amb això. Crec que era molt petit.
I si, no hauria estat malament una disculpa, amb poc ens conformem. Però ningú accepta responsabilitats ni ningú té nassos de disculpar-se de res.
Poca educació. Nul·la.