dilluns, 19 de setembre del 2016

Foc verd, del Jordi de Manuel



Foc verd és una novel·la del Jordi de Manuel. Està publicada per Alrevés dins la col·lecció Crims.cat, amb el núm. 22. El preu és de 16 €.

El llibre és la vuitena història de la sèrie protagonitzada per l'inspector de la Policia Nacional Marc Sergiot. Després d'un cas que no l'acaba de sortir gaire bé, decideix agafar-se unes vacances i visitar un amic a Galícia. Allà es trobarà amb un assassinat recent que té a veure amb fets que van succeir al passat. El seu amic sap més del que li diu, però, ja se sap, a Galícia hi ha molts secrets. I foc, molt de foc, la gran majoria provocats. A més a més, el viatge li servirà per fer una introspecció sobre la seva vida.

Tot i que ja havia llegit reculls de relats de l'autor (Pantera Negra, Orsai), encara no havia tastat res del Sergiot. Ara se m'obre un gran camp per seguir llegint. Un autor molt bo, molt recomanable.

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Una de les seves novel·les anteriors ja està en rampa de sortida per ser llegit, el vaig trobar en una re-read. Si em convenç com a tu, aquest acabarà caient, que n'he sentit parlar bé. El problema és si es poden llegir de manera independent o convé seguir l'ordre...

Eloy ha dit...

Hola Xexu, vaig llegir que hi ha un ordre determinat per llegir-les, però també vaig llegir que totes, i en especial aquesta, poden ser llegides en qualsevol ordre, per la qual cosa em vaig decidir a començar la sèrie per la darrera novel·la publicada. No m'ha semblat que m'hagi perdut res important. Les altres, intentaré llegir-les en ordre, si puc...