dimarts, 20 de març del 2018

Crims duplicats, del Hjorth & Rosenfeldt



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
Columna (Labutxaca)
ANY EDICIÓ
Gener 2018
DATA COMPRA
Febrer 2018
FORMAT
Paper
PREU
9,95 €
GÈNERE
Negre
PÀGINES
652
ISBN
978-84-17031-43-5

Crims duplicats és el segon llibre de la sèrie Bergman, protagonitzada pel psicòleg Sebastian Bergman i els seus companys del Riksmord. En aquesta novel·la, els policies es troben amb un assassí en sèrie que està calcant uns assassinats comesos per un psicòpata que està a la presó. Alhora, ens endinsem més en el particular món del Bergman i dels seus companys.

M'ha agradat força el llibre. La història no està gens malament i té alguns moments força interessants i alguns girs inesperats. Però el que més m'ha agradat ha sigut el tractament dels personatges, sobretot el Sebastian i la Vanja.

Ja m'estic llegint el tercer, Morts prescindibles.

També en parlen a:






2 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

reconec que estic enamorada del personatge de Sebastian :)

Eloy ha dit...

A mi m'encanta. Si que s'assembla una mica al Hole o al House, tot i que es va rehumanitzant una mica (almenys fins al tercer llibre que és on he acabat de llegir fins ara).