diumenge, 2 de desembre del 2007

Mortadel·lo guanya


Doncs sembla que Mortadel·lo és el personatge guanyador. La simpàtica creació d'Ibáñez ha vençut a la votació del còmic deixant molt lluny a Astèrix i a Tintín, que han estat segon i tercer respectivament.

M'agraden molt tots els seus còmics, però especialment els que toquen temes de l'actualitat del moment: Maastricht, Mundials, Olimpíades,... Fins i tot van fer una Història del diner, que van regalar en diferents èpoques diverses entitas bancàries.

No deixis de veure la web oficial de Mortadel·lo. Té tantes coses que no l'acabaràs mai.

4 comentaris:

Caterina Cortès ha dit...

Oh!!! I jo que volia que guanyàs Tintín... :D Mortadelo està molt bé, encara que no el vaig llegir massa. Triar per triar m'agradava més Zipi y Zape.

Eloy ha dit...

Zipi y Zape estan molt bé. Tintín mai em va acabar de fer el pes ;)
Per cert, com poses la foto aquesta petita?

Caterina Cortès ha dit...

Uis el perfil a blogger me'l he fet avui degut a que m'han canviat les opcions de comentaris a blogspot i tal com ho feia abans ja no m'ho deixava fer. En teoría, quan et fas el perfil, hi ha un apartat per triar una imatge, ja sigui a una plana web o al teu disc dur. Surt per el mig de les opcions. A veure si ho trobes! ;D

Eloy ha dit...

Intentarem