dilluns, 23 de juny del 2008

El cervell de Kennedy

El cervell de Kennedy és una novel·la policíaca de Henning Mankell on l'autor mostra la seva preocupació davant alguns dels grans temes que afecten la humanitat, com la SIDA, els problemes de l'Àfrica negra, la importància de la indústria farmacèutica, o l'abús dels febles per part dels poderosos.
Durant
el llibre, una mare destrossada per la mort del seu fill, busca respostes al llarg de mig món sobre el que li va passar al seu fill.
No havia llegit res d'aquest autor fins ara, però estic segur que seguiré llegint-ne.
Està publicat per Tusquets, dins La Clau de Vidre i val 20 €.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Aquest el tenia apuntat de fa temps per llegir-lo, però entre que a la biblioteca està agafat o que n'agafo d'altres encara no me l'he llegit. Seguint el que em dius, li donaré prioritat!!

Eloy ha dit...

Jo el vaig trobar a la biblioteca i el vaig agafar. I m'ha captivat. Val la pena.