dilluns, 2 de juny del 2008

Scoop, de Woody Allen

Scoop és la segona pel·lícula que Woody Allen va rodar a Londres. Està filmada entre Match Point i Cassandra's dream. Crec que és la menys bona de les tres, però la pots veure.
Està protagonitzada per Scarlett Johansson, Hugh Jackman i Woody Allen.
És una comèdia romàntica i de misteri molt divertida, que ens descobreix una Scarlett convertida en l'alter ego femení d'Allen. A més a més reflecteix amb una subtil ironia la societat anglesa actual.
Potser no és la millor obra d'Allen, però es deixa veure molt bé i passes una bona estona amb uns diàlegs molt interessants. El millor de la pel·lícula són les xerrades entre Woody i Scarlett.


4 comentaris:

Jordi ha dit...

Ja has vist la de l'Indiana Jones? Jo vaig anar el diumenge! Vaig poder-la canviar per aquella que vaig dir-te (no me'n recordo del nom) i de la que sembla que finalment m'he lliurat. Però encara no canto victòria!!

Eloy ha dit...

Si, vaig veure la de l'Indiana ja fa uns dies, i també la vaig comentar ja. Em va agradar força. L'Indy sempre serà l'Indy.
Bona sort amb l'escapisme ;)

Anònim ha dit...

L'he vista dues vegades Scoop i tot i que no és una de les millors pel·lis, a mi m'agrada molt. Et fa riure, passar una bona estona i té unes frases genials. Aquest film demostra que Johansson és capaç d'interpretar qualsevol paper i ser creible.
Veig que El temps continua sense aparéixer :( Pel que he vist, em sembla que han canviat de URL.
Salutacions!

Eloy ha dit...

També l'he vist dues vegades (de moment) i Scarlett està meravellosa, fent un paper diferent del que es podria esperar d'ella.
Segueixo investigant el temps però no sembla funcionar.