dimecres, 24 de desembre del 2008

Bon Nadal















El Ricard m'ha enviat aquesta "bonica" Nadala (s'ha de cantar a tot pulmó posant la música adequada, que suposo que coneixeu).

La Virgen tá navegando
entre pagína y pagína*
y San José dawloando
las recetas de cocina.
Pero mira como embeben,
e incrustan en su blog,
las cosas que ellos crean
a golpe de ratón.
Beben, embeben,
y vuelven a embeber
en blogger, wikiespacio
y también en el wordpré.

Hacia Belén va un programa,
Tic, Tic,
yo me registraba
yo me registré,
yo me logueaba,
yo me logueé,
cargadito de herramientas.

Llevaba su contraseña,
Tic, Tic,
yo me registraba
yo me registré,
yo me logueaba,
yo me logueé,
pa entar en su propia cuenta.

Netvibes, Delicius,
postcad y youtub,ponme
otra copa que la pagas tú.

(*) Exigencias de la lírica.

I per si no coneixeu la música del "villancico" (cosa poc probable), aquí tenim un bonic vídeo:




1 comentari:

Anònim ha dit...

Bon Nadal i Feliç Any Nou, Eloy! Que l'any que ve continui el teu blog ple de continguts cinematogràfics i a gaudir de salut, que ja ho diuen és el més important ;)