diumenge, 15 de febrer del 2009

Harper: Investigador privado



Harper, investigador privado és una pel·lícula de 1966 dirigida per Jack Smight i interpretada per Paul Newman, Lauren Bacall, Julie Harris, Arthur Hill, Janet Leigh, Pamela Tiffin, Robert Wagner i Shelley Winters.
Està basada en la novel·la The moving target de Ross MacDonald i l'adaptació del guió és de William Goldman.

Harper és un detectiu que no té molta sort i que és contractat per trobar un milionari desaparegut. Un heroi divertit, moltes dones, intriga, molts enemics, cops,...
Una pel·lícula molt entretinguda, per passar una bona estona.

Harper (1966)



4 comentaris:

Anònim ha dit...

La vaig veure deu fer cosa de dos mesos per primer cop. Paul Newman està sensacional i, tot i que aquest gènere no és dels meus preferits especialment (menys en els pel·lícules actuals) he de reconèixer que em va agradar fins a tal punt que després vaig veure la una segona part que es va fer uns deu anys després. Ahir vaig veure "El coloso en llamas" :)

Eloy ha dit...

Crec que Newman va interpretar un detectiu per primera vegada i va estar sensacional com dius.
Tinc per veure la segona part.
I "El coloso en llamas" algun dia caurà també.
Però suposo que abans veuré "Dulce pájaro de juventud"

Unknown ha dit...

El coloso no té gaire interés només és una desfinada d'estrelles i poca cosa més.De totes formes Newman està bé sempre.

Eloy ha dit...

Si, així la recordo, però les seves pel·lícules m'agraden gairebé totes.