dissabte, 4 d’abril del 2009

La lista (Deception)



La lista és un film dirigit per Marcel Langenegger i protagonitzat per Hugh Jackman, Ewan McGregor i Michelle Williams.
Explica la història d'un auditor de comptes molt gris amb una trista existència que coneix a un personatge que l'enlluerna i que el fa introduïr-se en un exclusiu club sexual. Coneix una noia i s'enamora d'ella. Però en realitat res no és el que sembla.
La pel·lícula és fluixeta de guió i bastant previsible. El millor de la pel·lícula, l'actriu i l'aparició estel·lar de Charlotte Rampling. Serveix per passar l'estona o per passar un dissabte a la tarda dormint al sofà.

La pel·lícula té exteriors de Madrid: calle Alcalá, Recoletos, Plaza Mayor,..., però els guionistes van pensar que el Banco Nacional de San Sebastián estava a una república bananera? ;)

Trailer La Lista



8 comentaris:

Jordi ha dit...

Si és per passar l'estona dormint al sofà, me l'apunto, que jo sempre m'hi quedo!! jajaja

Ahir vaig veure la d'Slumdog Millionaire. Em va agradar moltíiisim i no quedar-me dormit, bona senyal!!

Eloy ha dit...

Aquesta dels nens milionaris em fa por...
Vaig pensar en tu per les dormides del dissabte al sofà ;)

Unknown ha dit...

Guió molt fluixet,sobretot el final.I es podien documentar més bé amb els milions que es gasten en fer una pel.lícula,aquest país no és una república bananera ni un paradís fiscal.Aquests yankis ignorants!!

Unknown ha dit...

M'han dit que està molt bé Slumdog Milionaire.El guionista i el director són bons.

Eloy ha dit...

Ui ui que al final tocarà veure-la.

Jordi ha dit...

Gràcies Eloy!! Ah!! Jo ara, pensan-t'ho bé, crec que la Lista és la Esperanza Aguirre, no?

Eloy ha dit...

Estic del tot segur, Jordi ;)

Eloy ha dit...

Estic del tot segur, Jordi ;)