dilluns, 11 de juliol del 2011

Territorio comanche


Territorio comanche és una novel·la d'Arturo Pérez-Reverte. L'edició que tinc està publicada per Alfaguara i val 10,70 €.
Pérez-Reverte va ser reporter de guerra molts anys. Quan ho va deixar va escriure aquest llibre, que va dedicar al càmera de TVE que el va acompanyar.
A la novel.la, un reporter i el seu càmera esperen que els croats volin un pont. Al llarg de la tarda, van recordant episodis que els han passat en aquesta i d'altres guerres, així com els records de les persones que han conegut.
Hi ha una pel·lícula homònima de Gerardo Herrero protagonitzada per Imanol Arias i Carmelo Gómez.
Fàcil de llegir. És un d'aquells llibres que si no els llegeixes no t'has perdut res important.


2 comentaris:

carina ha dit...

El vaig llegir fa molt i em va agradar bastant. Té un principi brutal, duríssim, que marcarà la cruesa de tot allò que ve a continuació.

Eloy ha dit...

Jo m'esperava més i em va decebre una mica.