dilluns, 21 de maig del 2012

Bruce Springsteen 17-5-12


He deixat passar uns dies i encara no se'm va del cap.
El darrer concert que he vist del Boss ha estat el millor. I tinc la sensació que sempre és així.
Serà Barcelona i aquesta especial relació que hi ha entre el públic i Bruce? Serà que aquest home és un mag seductor que ens fa sentir a tots els més importants del món, almenys durant una nit?

Amb un retard considerable, uns 50 minuts va començar un concert amb un homenatge a Donna Summer i el clàssic Badlands. Després de gairebé 3 hores i 15 minuts i vint-i-nou himnes, va tancar amb la cançó que ret homenatge al desaparegut Clarence Clemmons, Tenth Avenue Freeze Out.

Va ser un concert rocker i alhora amb tocs folk i soul. A estones emotiu, enormement divertit. Gran Boss. Prove it all night en versió 78, amb el solo intro del Boss, apoteòsic.

El pitjor del concert van ser els accessos, amb cues llarguísimes. Una segona cosa dolenta, no vaig agafar entrades pel segon concert. La propera no em passarà, ja que Bruce i la seva banda van canviar 11 cançons d'una nit a la següent.




3 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Jo vaig anar al concert del Camp Nou fa quatre anys i encara el recordo, impressionant!!! El proper no me’l penso perdre. Gran Boss!
Pensant amb la segona cosa dolenta que t’ha passat al concert... la tindré en compte.

Eloy ha dit...

Jo també vaig estar allà el primer dels dos dies i va ser brutal. Doncs el d'aquest any, molt millor encara. El repertori va ser brutal.

Eloy ha dit...

És que l'altra disc era més fluix. Aquest és bastant millor. I els seus grans èxits, genials.