dilluns, 11 de juny del 2012

Los juegos del hambre

Los juegos del hambre és el primer llibre de la trilogia de Suzanne Collins. Tinc una edició del Círculo de Lectores, però es poden trobar de diferents, tant en català com en castellà.
En un món futur, on més o menys hi havia estat Nord-Amèrica, 12 districtes han de competir en un reality salvatge, on hi ha grans riqueses pel guanyador i la mort pels perdedors. Cada districte envia 2 lluitadors, un noi i una noia. La protagonista, Katniss, és del Districte 12. Al llarg de les tres parts, veiem com Katniss es va adaptant al joc, mentre els seus esquemes es van trencant.
M'ho he passat molt bé amb el llibre, igual que vaig fer amb la peli. Ara toca esperar la segona part.


2 comentaris:

jomateixa ha dit...

Jo vaig llegir-lo i ja no vaig poder parar. M'he llegit els tres seguits.
Ara, la peli em va decebre una mica, hi ha algunes diferències, cosa que ja passa quan en fan pel·lícula, però n'hi ha algunes que són força importants, com la cama del protagonista...
No diré res més per no desbetllar argument.

Eloy ha dit...

Ja tinc el segon. A la que m'acabi el que m'estic llegint, passo a la segona part.
Si que hi ha diferències, quan es passa un llibre al cinema, sempre n'hi ha. Però no he trobat res que sigui molt greu, l'he trobat força fidel.
I no en parlem més, jejeje...