diumenge, 2 de setembre del 2012

L'ombra de l'eunuc

L'ombra de l'eunuc és un llibre de Jaume Cabré publicat per Cercle de Lectors per gentilesa d'Edicions Proa (en la versió que he llegit).
El llibre ens presenta el Miquel Gensana, membre d'una distingida família vinguda a menys, tot explicant la seva vida i les seves relacions, així com la història de la seva família a la Júlia, una companya de feina, mentre estan sopant.
No havia llegit res del Cabré, i el Ricard em va dir que aquest llibre m'agradaria. I així ha estat. L'he trobat apassionant, molt ben escrit, molt ben trenat, amb un ús fantàstic del flaixbac. I la música, i la literatura, i l'art. Un autor a tenir en compte per llegir altres llibres d'ell.


3 comentaris:

Ricard Masferrer ha dit...

Quant vulguis te'n deixo un altre: Senyoria, Les Veus del Pamano, Jo Confesso. Tots ells igualment recomanables. També em va agrada molt Fray Junoy o l'agonia dels sons però aquest el vaig agafar de la biblio.
Fins demà.

jomateixa ha dit...

Jo també n'he llegit "Les veus del Pamano" i ara m'he acabat "Jo confeso" i crec que després de les seves 1000 pàgines em mereixo un descans de Jaume Cabré.
Però me l'anoto per d'aquí a un temps.

Eloy ha dit...

Jo ja tinc en llista Les veus de Pamano que me l'ha deixat el Ricard. Per quan tingui temps seguit.