dissabte, 14 de febrer del 2015

MISTERI A LA IMPRESSORA DE LA BIBLIOTECA

Sempre he escrit, normalment per mi. Però algunes vegades, normalment en moments de cabreig, alguna força interior em dóna l'empenta necessària per compartir. Aquí hi ha una mostra d'un dels darrers moments de cabreig...


MISTERI A LA IMPRESSORA DE LA BIBLIOTECA

No pot ser. Una altra vegada. M'he quedat sense fulls. No tinc gaire tinta. Hi ha tot un reguitzell de fulls orfes escampats pel terra de la biblioteca.

No sé quan va començar tot. Fins fa uns mesos, era una de les impressores mimades de l'escola. Ara no, ja no. M'envien treballs estranys per imprimir, que venen de diferents llocs. I el més estrany, ningú els ve a buscar. I aquests fulls... queden en l'oblit dels ignorants.

He preguntat a d'altres impressores, germanes, cosines, amigues i rivals. No els passa el mateix o ,almenys, no tant com a mi. O sigui que sóc única. Sí, única però maltractada.

Maleïda xarxa. Voldria ser-hi en un domicili particular, amb menys feina, amb impressions controlades, que vindrien només a mi i jo podria tractar-les com cal. Però no pot ser. He d'estar aquí, sola a la biblioteca, connectada a la xarxa d'una escola on hi ha ordinadors per tot arreu, impressores a dojo i tothom pot imprimir des de qualsevol lloc. I em pregunto, per què estic predeterminada en algun lloc on no hauria de ser-hi? Per què ningú ha explicat als possibles usuaris que per imprimir cal triar la impressora on vols imprimir i no només clicar el botó d'impressió? Per què em confonen amb les meves germanes, cosines, amigues o rivals?

Estic preocupada. No sóc feliç. No funciono bé. Qui és aquest? No, si us plau, no, no, ... zzzzzzzzzzz.


NOTA: Aquest va ser el darrer document trobat a la impressora HP LaserJet P1606dn (la de la biblioteca, 2a planta), desconnectada per mal funcionament el 5 de febrer del 2015.

FI

2 comentaris:

Ricard Masferrer ha dit...

Pobre impressora. D'això se'n diu violència contra les TIC ;-)))

Eloy ha dit...

De les TIC a les TOC sense passar per les TAC...