divendres, 22 de maig del 2015

Crímenes que no olvidaré



Crímenes que no olvidaré és un conjunt de nou relats escrits per Alicia Giménez Bartlett, premi Pepe Carvalho de Novel·la Negra 2015, i publicats per Destino. El seu preu és de 18,50 €.

Els nou relats estan escrits entre el 1997 i el 2014 i protagonitzats per la inspectora Petra Delicado i el sotsinspector Garzón. En els relats hi ha crims (com gairebé sempre en els casos d'aquest parell), però també algun equívoc simpàtic. Seran les coses de tenir família.

En general, els relats m'han agradat, però vull destacar Muerte en el gimnasio, Petra en agosto o Carnaval diabólico. Per fans de Delicado i Garzón. 

Per cert, he de seguir amb la sèrie, em vaig quedar en el quart, Muertos de papel, i em queden cinc més. Sembla que m'he perdut unes quantes coses de les vides personals dels protagonistes. Propera parada: Serpientes en el paraíso.