dimecres, 4 de maig del 2016

Confessions d'un culer defectuós




Confessions d'un culer defectuós és un llibre del Sergi Pàmies, publicat per Empúries dins la seva col·lecció Narrativa amb el número 500. El seu preu és de 15,50 €, encara que va ser un regal de Sant Jordi.

Al llibre, l'autor ens explica diferents anècdotes relacionades amb el Barça, que l'han passat durant la seva vida. Tot de confessions del Pàmies amb el seu particular sentit de l'humor.

Per fans del Barça, de Cruyff (el capítol més llarg del llibre) i del Pàmies. Divertit.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

No em desagrada Pàmies, però aquest me'l miro amb recel. Hi ha una part de la culerada que no em fa massa gràcia, i penso que si el llegís acabaria emprenyat amb l'autor, i no cal.

Anònim ha dit...

L'apunt a la llista! No me va cridar massa l'atenció quan va el vaig tenir a les mans però pel que expliques està prou bé. M'han entrat ganes de llegir-lo ;)

Eloy ha dit...

El Pàmies sempre és divertit. Mai m'avorreix...