diumenge, 9 d’octubre del 2016

Policia, del Jo Nesbo



Policia és una novel·la del Jo Nesbo, publicada per Proa, dins la col·lecció A tot vent, amb el núm. 736. Em va costar 19,90 €.

Aquest és el desè cas de la sèrie protagonitzada pel Harry Hole. Aquest llibre continua on va acabar l'anterior, L'espectre (El fantasma, en castellà). Així, el que no va quedar tancat en el cas anterior, arriba al seu final, mentre que els membres de la policia d'Oslo investiguen un assassí en sèrie que va matant policies relacionats amb antics casos no resolts.

Harry Hole, el protagonista, enganxa. I el Jo Nesbo fa uns llibres cada vegada més llargs, alhora que ben trenats. Però ja no semblen llibres, sinó capítols d'una sèrie, en els quals hi ha una trama que comença i acaba al capítol, una trama que es va allargant des del capítol anterior (o anteriors) i continua en el següent o següents i trames amoroses entre protagonistes i secundaris. Preferiria que cada llibre fos més independent, però és el que hi ha. O ho agafes així o passes. Prefereixo llegir-los. Harry Hole és un dels millors personatges (almenys en novel·la actual) que conec.

També en parlen a:

2 comentaris:

Sergi ha dit...

M'he estrenat recentment amb aquest autor i aquest protagonista, i els aniré llegint a poc a poc, perquè efectivament són molt llargs. Em sembla que em queda molt per arribar a aquest!

Eloy ha dit...

Si has començat pel principi, et queda un llarg camí, company. Però, crec que val la pena...