dijous, 10 d’agost del 2017

Matar a un ruiseñor, de la Harper Lee



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
B de Books
ANY EDICIÓ
1a: 1960 Kindle: 2015
DATA COMPRA
Juliol 2017
FORMAT
Kindle Unlimited
PREU
0
GÈNERE
Narrativa
PÀGINES
416
ISBN
9-788490-701218

Aquest mes estic provant el Kindle Unlimited de franc. Em tocarà decidir-me en 15 dies. De moment, estic gaudint d'alguns bons llibres sense cost. Un d'ells ha sigut aquest clàssic nord-americà.

Als anys 30, en un petit poble, una nena, la Scout, explica com passa el temps des del seu punt de vista, genial! Petits problemes domèstics, d'altres més complicats, grans problemes racials. El seu pare, advocat, ha de defensar un home negre d'un delicte que no ha comès. Ella i el seu germà viuen segons les regles molt liberals del pare, l'Atticus Finch, que pensa que tots som persones, és igual la raça, el color, la religió, el sexe,...

El llibre va ser portat al cinema, amb una bona interpretació del Gregory Peck. També hi ha una conflictiva continuació, Ve y pon un centinela, que després de llegir l'article de la viquipèdia fa por de llegir. En resum, Matar a un ruiseñor és un llibre imprescindible, un clàssic del segle XX.



També en parlen a:



2 comentaris:

Sergi ha dit...

Em va agradar força quan el vaig llegir, tot i que el tinc una mica oblidat. I quan fa un parell o tres d'anys va sortir aquesta segona part que esmentes no em va cridar per llegir-lo, però no se sap mai.

Eloy ha dit...

A mi també m'ha agradat, i la segona part aquesta no m'acaba de fer el pes...