dilluns, 12 de març del 2018

Recursos inhumans, del Pierre Lemaitre



FITXA DEL LLIBRE
TÍTOL
AUTOR
EDITORIAL
ANY EDICIÓ
Març 2017
DATA COMPRA
Biblioteques Sabadell
FORMAT
Paper
PREU
19,90 €
GÈNERE
Negre
PÀGINES
354
ISBN
978-84-9026-733-2


Recursos inhumans és una novel·la del Pierre Lemaitre que he llegit després de la tetralogia Verhoeven. L'Alain porta uns anys a l'atur després de ser acomiadat de l'empresa on treballava com a alt càrrec directiu. Ara, malviu fent diverses feinetes mal pagades on és mal tractat. Finalment, troba una possible feina per la qual pensa que està perfectament qualificat, però que per tal d'aconseguir-la haurà d'arribar a tots els seus límits, financers i morals, i arribar a traspassar-los.

Si ja m'havia agradat el Lemaitre de la tetralogia Verhoeven, aquest m'ha encantat. Un llibre dur, on les persones treballadores, des de les més humils fins les més qualificades, arriben als seus límits empentats per la cobdícia dels empresaris. Molt recomanable.

També en parlen a:



2 comentaris:

jomateixa ha dit...

En vaig llegir un parell, em va agradar l'autor, i ara en tinc uns quants a casa esperant torn.
Falta temps, falta molt molt temps!!

Eloy ha dit...

Jo he llegit crec que 5 i m'ha agradat molt. Tinc un de pendent, Vestido de novia. I si, falta molt de temps!!!